text.skipToContent
text.skipToNavigation
Met onze oplossingen voor Vendor Managed Inventory (VMI) grijpt u niet meer mis. Terwijl u zich richt op uw core business, beheert itsme de voorraad in uw magazijn. We vullen de voorraad tijdig aan en verkleinen zo het risico op productiestilstand of -vertraging. Vendor Managed Inventory biedt u rust en bespaart u tijd. Kostbare tijd, die u kunt besteden aan uw kapitaalintensieve producten.
Met VMI door itsme blijft u eigenaar van uw voorraad, maar u zal er nagenoeg geen omkijken meer naar hebben. De voorraadwaarde kan afnemen met 30%; de afdelingen inkoop en goederenontvangst kunnen rekenen op aanzienlijk minder bestelregels. En de facturering? Eens in de maand ontvangt u één overzichtelijke verzamelfactuur.
Vendor Managed Inventory
Met onze oplossingen voor Vendor Managed Inventory (VMI) grijpt u niet meer mis. Terwijl u zich richt op uw core business, beheert itsme de voorraad in uw magazijn. We vullen de voorraad tijdig aan en verkleinen zo het risico op productiestilstand of -vertraging. Vendor Managed Inventory biedt u rust en bespaart u tijd. Kostbare tijd, die u kunt besteden aan uw kapitaalintensieve producten.
Waarom VMI?
Met VMI door itsme blijft u eigenaar van uw voorraad, maar u zal er nagenoeg geen omkijken meer naar hebben. De voorraadwaarde kan afnemen met 30%; de afdelingen inkoop en goederenontvangst kunnen rekenen op aanzienlijk minder bestelregels. En de facturering? Eens in de maand ontvangt u één overzichtelijke verzamelfactuur. 2BIN: krachtig VMI
Inmiddels vertrouwen meer dan 350 bedrijven op onze VMI-oplossingen. Meestal gaat het dan om een 2BIN-systeem, dat in essentie heel eenvoudig werkt. 2BIN verdeelt de goederen in uw voorraad telkens over twee bakjes. Is het voorste bakje leeg? Dan kunt u verder met het bakje erachter, terwijl wij de voorraad in het lege bakje tijdig aanvullen. Door dit proces, dat middels een halfjaarlijkse evaluatie wordt geoptimaliseerd, beschikt u altijd over de benodigde voorraad.Bel met onze experts
De ervaring leert dat veel bedrijven zo’n 80% van hun werkzaamheden spenderen aan artikelen die slechts 20% van de totale waarde vertegenwoordigen. Herkenbaar? Wilt u weten hoe en waar u uw logistieke proces kunt verbeteren? Maak een belafspraak met één van onze experts.
Wellicht bent u ook hierin geïnteresseerd:
Technisch magazijnadvies
Lees hier verder
Goed, u weet wat er in uw magazijn ligt. Maar, weet u ook of uw magazijn optimaal is ingericht? Weet u of de voorraad daarin dusdanig is opgeslagen dat het u zo min mogelijk kost?
Spare Parts Optimisation Service
Lees hier verder
SPOS staat voor Spare Parts Optimisation Service. Digitalisering van uw voorraad resulteert in één overzichtelijk bestand voor uw inkoop- of assetmanagementsysteem.