Technical Support Desk
Achter de Technical Support Desk zitten onze productspecialisten. Echte techneuten met diepgaande kennis van leveranciers, industrieën en toepassingen. Ze zijn ervaren, geven trainingen en kennen de praktische uitdagingen van machinefabrikanten en industriële eindgebruikers. Boven alles zijn ze er voor u! Ze zijn klaar om uw vragen te beantwoorden. Indien de situatie daarom vraagt, komen zij zelfs naar u toe!
'Yes, gelukt!'
Stelt u zich eens voor hoe het er hier aan toegaat wanneer een klant succesvol is geholpen. Er klinkt geregeld gejuich. Noem het een kwestie van betrokkenheid, van de ambitie om klanten gewoon goed te helpen. Onze collega's van Technical Support begrijpen de druk die u ervaart. Zij handelen daar ook naar en zorgen zo voor die o zo belangrijke vertrouwensrelatie.
Voor E en M
Waar kunt u voor bellen? Voor storingen, dat allereerst. Maar ook voor advies. Bijvoorbeeld over het kiezen van een nieuwe component binnen uw productieomgeving. Heeft u hulp nodig bij het configureren van een PLC? Bel ons. Kort samengevat: Technical Support is er voor elke vraag over uw industriële automatisering, elektrotechniek en mechanica.
Krijg direct antwoord
Neem bij een storing contact op met Technical Support. Wanneer de situatie daarom vraagt, kijken we realtime met u mee en helpen we u meteen. Ongeveer 70% van de problemen kunnen we direct aanpakken. Is uw vraag minder urgent, dan noteren we die en bellen we u meestal binnen een paar uur terug.